Promocje
Komplet SPORTY SET karmel
Komplet SPORTY SET karmel
127,99 zł 115,19 zł
SUKIENKA LASTRADA
SUKIENKA LASTRADA
199,99 zł 179,99 zł
Krótkie spodnie ekoskóra UNZIP ME
Krótkie spodnie ekoskóra UNZIP ME
127,99 zł 115,19 zł
Lekka, dzianinowa sukienka z kapturem
Lekka, dzianinowa sukienka z kapturem
164,99 zł 148,49 zł
Bluza z dresówki  ze wstawką  na rękawie.
Bluza z dresówki ze wstawką na rękawie.
149,99 zł 134,99 zł
TSHIRT MISIE LOVE
TSHIRT MISIE LOVE
34,99 zł 31,49 zł
Body CLASSIC LONGSLEEVE czarne
Body CLASSIC LONGSLEEVE czarne
77,49 zł 69,74 zł
TSHIRT HOPE
TSHIRT HOPE
55,00 zł 49,50 zł
TSHIRT DRESSY
TSHIRT DRESSY
55,00 zł 49,50 zł
Kolorowa Sukienka, na ramiączka, dekolt V
Kolorowa Sukienka, na ramiączka, dekolt V
85,99 zł 77,39 zł
SUKIENKA CASANDRA MISS SARA TWINE
SUKIENKA CASANDRA MISS SARA TWINE
95,99 zł 86,39 zł
Dresowy kombinezon damski
Dresowy kombinezon damski
164,99 zł 148,49 zł
TSHIRT INSPIRED
TSHIRT INSPIRED
34,99 zł 31,49 zł
TSHIRT HIPSTER KRÓLIK
TSHIRT HIPSTER KRÓLIK
34,99 zł 31,49 zł
TSHIRT SARA
TSHIRT SARA
55,00 zł 49,50 zł
TSHIRT TO GIVE
TSHIRT TO GIVE
65,00 zł 58,50 zł
TSHIRT MYSZKA KOMIKS
TSHIRT MYSZKA KOMIKS
49,99 zł 44,99 zł
Sukienka SUNDAY różowa
Sukienka SUNDAY różowa
145,99 zł 131,39 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi
  1. W jakich godzinach możesz się z nami skontaktować?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 669741166.

  1. Czy jest możliwość złożenia zamówienia poza sklepem?

Tak, zamówienie możemy przyjąć poprzez email: zmdspolska@gmail.com. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto.

Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:

- imię i nazwisko adresata ( w celu przygotowania etykiety adresowej)

- dokładny adres wraz z kodem pocztowym  ( w celu przygotowania etykiety adresowej)

- numer telefonu do kontaktu z kurierem

- nazwę produktu  (najlepiej link) oraz zamawianą ilość produktów

- adres email (wymagany w celu przesłania potwierdzenia zamówienia)

  1. Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego, sprzedaż prowadzona tylko i wyłącznie Internetowa. 

  1. Czy towar dostępny jest od "ręki" ?

Przesyłki wysyłane są bezpośrednio z hurtowni, termin realizacji zamówienia podany przez hurtownię to 1-3 dni roboczych.

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN 

https://sklep066769.shoparena.pl/regulaminy

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), szczegóły można znaleźć pod zakładką: https://sklep066769.shoparena.pl/pl/i/Czas-realizacji-zamowienia/5.

W przypadku zamówienia towarów niedostępnych ( pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich lub paczkomat ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską. Szczegóły można zobaczyć w zakładce https://sklep066769.shoparena.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4.

  1. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

  1. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  1. Mam problem z wykonaną płatnością kartą lub inną płatnością?

W takim przypadku proszę o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji. 

  1. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?

W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.

  1. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiony jest dokument sprzedaży w postaci faktury.

Faktura jest przesyłana w wersji elektronicznej (pdf). 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl